Najczęstsze pytania
Frequently Asked Questions («najczęściej zadawane pytania»)
Wysyłka i dostarczenie
JAKIE SĄ CZASY WYSYŁKI I DOSTAWY?
Szacowany czas dostawy różni się w zależności od produktu, dostępności sprzedawcy, rodzaju przesyłki i miejsca docelowego. Przed złożeniem zamówienia możesz sprawdzić ostateczną szacowaną datę dostawy w fazie wymeldowania na podstawie wprowadzonego adresu docelowego
TERMIN DOSTAWY JEST ZBYT DŁUGI, CZY MOGĘ OTRZYMAĆ GO WCZEŚNIEJ?
Nie, jeśli wybrany produkt ma zbyt długi czas dostawy, nie można go przewidzieć.
GDZIE JEST MOJE ZAMÓWIENIE?
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie e-mailem zarówno od
MOJE ZAMÓWIENIE JESZCZE NIE DOTARŁO, CO MAM ZROBIĆ?
Jeśli Twoje zamówienie jeszcze nie dotarło, radzimy sprawdzić e-maile wysłane do Ciebie przez
Z JAKICH KURIERÓW KORZYSTASZ?
Przesyłki Kechiq powierzane są tylko najlepszym kurierom, w tym GLS, TNT i DHL.
DO JAKICH KRAJÓW WYSYŁASZ?
Wysyłamy do wszystkich krajów Unii Europejskiej.
CZY WYSYŁKA JEST BEZPŁATNA?
Standardowa wysyłka jest bezpłatna dla zamówień o minimalnej wartości 75 €. Poniżej tej kwoty koszt standardowej wysyłki wynosi 6,50 €. Ekspresowa wysyłka kosztuje 8,90 €.
Zwroty i refundacje
JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Możesz go zwrócić, kontaktując się z obsługą klienta przez e-mail lub Whatsapp.
Wskazane jest przesłanie dwóch zdjęć produktu w celu weryfikacji stanu towaru.
JAK MOGĘ WYSYŁAĆ ZWROT?
Idź do kuriera i wyślij paczkę.
Adres wysyłkowy zostanie Ci przekazany, gdy prośba o zwrot zostanie wysłana do obsługi klienta. Jako dodatkowy środek ostrożności opcjonalnie wyślij go przesyłką poleconą lub za potwierdzeniem odbioru.
Pamiętaj, że kechiq nie ponosi kosztów zwrotu produktów i nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
W CIĄGU ILU DNI MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Możesz zwrócić zakupione produkty w ciągu 30 dni od daty dostawy.
JAK DZIAŁA ZWROT?
W przypadku, gdy prośba i zwrot zostaną wysłane w ciągu 14 dni kalendarzowych od dostarczenia produktu, nastąpi zwrot pieniędzy. Począwszy od 15 dnia zwrot będzie następował poprzez naliczanie punktów w programie Fidelity.
KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Gdy Twoja przesyłka zostanie odebrana w naszej logistyce, jeśli zwrot zostanie uznany za odpowiedni, zwrot pieniędzy zostanie dokonany w ciągu 4 dni roboczych. W przypadku rzeczywistego zwrotu środków zaksięgowanie środków może zająć dodatkowe 1–5 dni. W przypadku zwrotu środków, zostanie on wydany natychmiast po uznaniu zwrotu za odpowiedni i przesłanym pocztą elektroniczną.
CZY SĄ WYJĄTKI DOTYCZĄCE ZWROTÓW?
Zgodnie z art. 59 Kodeksu Konsumenckiego nie możesz żądać zwrotu, jeśli kupiłeś produkt niestandardowy (np. grawer na deklu). Ponadto, począwszy od 14 dnia po dostawie, zwrot wszystkich dodatkowych produktów i usług (np. pasków lub dodatkowego ubezpieczenia) nie będzie możliwy.
Zamówienia i płatności
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?
Kupowanie jest łatwe! Po prostu znajdź produkt, który chcesz kupić, wejdź na stronę produktu i kliknij DODAJ DO KOSZYKA. Aby sfinalizować zamówienie kliknij w KASY, zobaczysz podsumowanie swojego koszyka i swoje dane osobowe. Następnie kliknij PRZEJDŹ DO WYSYŁKI, gdzie możesz wpisać adres dostawy oraz PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI. Po wybraniu
JAKIE METODY PŁATNOŚCI SĄ AKCEPTOWANE?
Karta kredytowa- Akceptujemy wszystkie płatności kartą kredytową z International Circuits Visa (Verified by Visa) i MasterCard (SecureCode MasterCard), które Met pozwalają zapobiegać nielegalnemu użyciu karty i aby uniknąć niechcianych opłat.
Klarna- Klarna to innowacyjna Met metoda płatności, która umożliwiaMet klientowi natychmiastowe otrzymanie produktów i zapłatę w 3 wygodnych równych ratach z miesięcznym terminem ważności . Usługa nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla klienta, jeśli raty są spłacane w terminie.
CZY PODATKI PONOSZĄ DODATKOWE KOSZTY?
Nie, ceny produktów zawsze zawierają podatek VAT
JAK SKORZYSTAĆ Z KREDYTU?
Punkty z programu Fidelity są bezpośrednio powiązane z Twoim kontem. Kredyt zostanie odjęty automatycznie podczas fazy wymeldowania.
Gwarancja
JAK DŁUGA JEST GWARANCJA NA PRODUKT?
Produkty objęte są oficjalną DWULETNIĄ gwarancją.
JAK DZIAŁA GWARANCJA NA ZEGAREK?
Przed zwróceniem się o pomoc sprawdź, czy napotkany pro
CO OBEJMUJE GWARANCJA NA ZEGAREK?
Jakie uszkodzenia obejmuje gwarancja, możesz przeczytać w książeczce dołączonej do zegarka. Uszkodzenie bransoletki, koperty lub spadające kamienie i diamenty zasadniczo nie są objęte gwarancją. Ponadto koszty wysyłki do centrum serwisowego nie są objęte gwarancją.
MÓJ ZEGAREK JEST USZKODZONY, JAK POSTĘPOWAĆ?
Jeśli Twój zegarek ma wadę fabryczną w ciągu 30 dni od dostawy, możesz poprosić o pomoc lub wymianę, kontaktując się z obsługą klienta po przesłaniu co najmniej 2 zdjęć wadliwego elementu.
O <tc>Kechiq</tc>
JAK MAM DOSTĘP DO KONTA?
Po zarejestrowaniu danych możesz uzyskać dostęp do swojego konta osobistego, klikając ikonę w prawym dolnym rogu na urządzeniach mobilnych lub w prawym górnym rogu, jeśli przeglądasz z komputera. Po wprowadzeniu adresu e-mail otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową 6-cyfrowy kod, za pomocą którego możesz uzyskać dostęp do swojego konta.
MUSZĘ ZMIENIĆ DANE DO KONTA, JAK MOGĘ TO ZROBIĆ?
Aby zmienić dane konta lub adres wysyłki, po prostu przejdź do obszaru osobistego, sekcji Konto.